Jan Riesewijk op zondag 20 maart 14.30-17.00u in de Barchkerk

Op zondagmiddag 20 maart komt Jan Riesewijk bij ons op bezoek voor een middagje vol humor.

U kent Jan vast wel van zijn rol in de regiesoap Van Jonge Leu en Oale Groond waarin hij schitterde naast o.a. Herman Finkers. Ook zijn alter ego Kardinaal Riesewijk is niet bepaald onbekend.

Dat belooft dus wat ons betreft veel goeds en weer veel gezelligheid.

Aanmelden
We zijn heel blij eindelijk weer van start te kunnen gaan met onze zondagmiddagen in de Barchkerk. Aanmelden (om teleurstelling aan de deur te voorkomen) liefst vooraf, maar indien niet uitverkocht zijn er ook kaarten te koop bij de entree.

Digitale kaarten
Voor degenen die niet naar de Barchkerk kunnen of willen komen, maar het optreden wel graag mee willen maken, hebben wij vanaf dit seizoen ook de mogelijkheid om digitale kaarten te kopen. Na aanschaf ontvangt u dan een link waarmee u live kunt deelnemen vanachter de laptop of computer. Meld uw voorkeur bij uw aanmelding, dan kunnen wij het voor u regelen. Aanmelden voor een digitale kaart is verplicht vooraf.

Heeft u zin in een heerlijke middag vol humor, kom dan naar de Barchkerk.

Toegang is EUR 12,50 (incl. Koffie/thee in de pauze).

Aanmelden (of meer informatie verkrijgen) kan bij Dirk Rossel ( 06-19178185) of Annemarie Timmer Arends (06-54924944) of via secretaris@stichtingbim.com.